8/22/2014

19 augustus in foto's - plog

Ik wilde woensdag gaan ploggen, en voor de verandering bedacht ik me dat een keer vóór het einde van de dag, haha. Ik had woensdag best een chille dag gepland: in de ochtend lekker niets, in de middag gezellig bijkletsen met Marieke en in de avond ook weer even tijd voor mezelf. Ik heb vorige week in de introductieweek van Groningen (KEI-week) zó weinig tijd voor mezelf gehad, dat ik dat wel even aan het inhalen ben deze week. Ik heb niet heel veel foto's gemaakt, maar wel genoeg om een beeld te schetsen van mijn dag.






Ik begin de plog met deze prachtige foto, gemaakt tijdens de KEI-week. Het is natuurlijk niet een foto van woensdag, maar ik kwam hem 's ochtends eindelijk tegen op Facebook dus deelde ik hem op Instagram. Ik sta hierop met Floor en Nadja, een ander meisje uit onze KEI-groep.


Toen ik mijn gordijn opendeed wilde ik het liefst zo snel mogelijk naar buiten rennen, omdat de zon scheen. Je wilt niet weten hoe veel energie ik van zoiets kan krijgen, helemaal na zo'n lange periode met regen en kou.


Tijdens het ontbijt maakte ik geen foto's. Dit is mijn outfit van de dag: blouse van Promiss, shorts van Sisters Point. Ik wilde heel graag shorts aan omdat ik dat echt mis nu het weer kouder is.


Ik maakte een selfie en vond hem zelf best goed gelukt.


Op de fiets naar het dorp om brood en avondeten te halen. Dit alles kon ik mooi in mijn mand gooien.


Mickey lag natuurlijk weer eens buiten, in de kast. Het is best wel treurig, want het beest wil helemaal niet meer naar binnen komen...

Thuis ontdekte ik de la vol cornetto's. When did this happen??? 


Even een vitamine-boost met deze perzik, ananas en banaan smoothie. Jum!



En toen ging ik lekker buiten zitten met de nieuwe Linda en twee dingetjes die ik bij de Albert Heijn had meegenomen. En mijn sapje. En mijn vinger voor de lens, oops.

Ja, hallo! Zit ik eindelijk buiten, gaan deze wolken (+ regen) mijn vrolijke bui weer verstoren...


Ik ging Marieke van de bus halen en besloot dat lopend met een paraplu de droogste optie zou zijn. Ik nam de geweldige paraplu van de Efteling mee. 


Met Marieke aan het chillen! Ze was voor het eerst in mijn huis, en ook voor het eerst in Zuidlaren, dus dat moesten we vieren met een selfie. Haha, grapje.

Ik had een studieboek besteld via Marktplaats en die kwam binnen. Geweldig...

Toen Marieke weer weg was had ik het koud en ging ik op bed liggen met dikke sokken aan en een leuk boek: The Rosie Project.



Na het eten (geen foto gemaakt, maar we aten cordon bleu, sperziebonen en aardappeltjes) speelden we met zijn viertjes gezellig De betoverde doolhof. Ik verloor.


Ik ben ontzettend inspiratieloos de laatste tijd, en meestal helpt een lijstje maken wel. Het eerste kwartier kwam er niet meer dan dit op papier, maar uiteindelijk heb ik toch nog wat dingen bedacht. Jullie zullen wel merken wat!


Mijn nagelriemen en nagellak is super lelijk! De nagellak kan ik er natuurlijk afhalen, maar mijn nagelriemen gaan steeds weer stuk door het werken als vakkenvuller. Helaas helaas.



Moe! Ik besloot de plog af te sluiten met een foto van mijn voeten, omdat dat zo interessant is. Grapje, maar het omschreef mijn mood wel goed: moe en geen zin meer.

Het was een leuke en rustige dag! Gezellig om Marieke weer te zien.

Hoe was jouw dag woensdag?




nRelate Posts and Homepage