8/08/2014

25 super random questions (pt. 2)

Het leuke van thuiskomen van vakantie is het teruglezen van ons eigen bloggie, en de artikelen die Floor heeft gemaakt eens goed bekijken. En hee, daar stond een leuk artikel online genaamd '25 super random questions'. Het leek mij wel een goed idee om deze tag ook te gaan doen. Aangezien de vragen gekozen worden door een generator is de tag nooit twee keer hetzelfde, en ik vind het altijd leuk om wat willekeurige vragen te beantwoorden. Daar gaan we.

geloof je in liefde op het eerste gezicht?

Ik geloof er wel in! Ik heb zelf altijd het gevoel dat ik vrij snel over mensen kan oordelen. Toegegeven: mijn eerste mening klopt niet altijd, maar ik denk zeker dat je na iemand één keer gezien te hebben al verliefd kan zijn. Helaas is dit prachtige fenomeen mij nog nooit overkomen.

Acervo Fotográfico. ♡ | ask.fm/acervodefotografias

ben je liever lang en dik of kort en goedgebouwd?

Deze kan ik wel beantwoorden: ik zou liever lang en dik zijn. Oké, het lijkt me verschrikkelijk om dik te zijn, maar aan je gewicht kan iets gedaan worden, en aan je lengte niet, toch? En ik hou ervan om lang te zijn. 

op welke prestatie ben je het meest trots? 

Ik denk dat dat het slagen voor VWO is. Veel mensen zeggen dat een diploma is waar je uiteindelijk in het leven het meest aan hebt. Maar ook ben ik trots op het halen van mijn diploma, omdat ik zes jaar lang alles zelf heb gedaan. Ik ken genoeg mensen die vaak hulp krijgen van ouders, maar mijn ouders hebben zich lekker weinig bemoeid met mijn school. Alleen misschien een enkele keer als het nodig was of ik er naar vroeg.
Literally me

wat is je minst favoriete ding aan deze week?

Absoluut het feit dat ik morgenochtend om 7 uur moet werken. Geen zin in. Maar gelukkig ben ik dan wel weer om 13 uur al vrij, en heb ik vervolgens nog lekker een hele dag tot mijn vrije besteding, dat is wel altijd een voordeel aan in de ochtend werken. En opzich... ik verdien er natuurlijk wél mee ;)

wat is het eerste dat je doet in de ochtend?

 Het ligt eraan of ik vrij ben of moet werken/naar school moet. Als ik vrij ben, ga ik nog even lekker lezen in bed en daarna ontbijten. Als ik moet werken/naar school moet, begin ik de dag met een douche. Ik vind het altijd fijner om eerst te douchen en dan te ontbijten, omdat ik dan, als ik tijd over heb, lekker aan tafel kan blijven zitten en even mijn mobiel checken enzo.

katten of honden?

Sowieso katten! Vroeger was ik als de dood voor honden. Nu vind ik sommige honden wel schattig en leuk, maar dan moeten ze wel super rustig of minuscuul zijn. Katten vind ik leuker. Je hoeft niet de hele dag naar ze om te kijken, ze kruipen lekker op schoot om voor je persoonlijke verwarming te spelen en als je ze aait is ALLES goed. Toppie.

By zeriin


hoeveel paar schoenen heb je?

Oké, laat me even tellen. Ik heb slippers, twee paar All Stars, Nikes, twee paar sportschoenen, winterlaarzen, Panama Jacks en nog een paar gympen. Dat zijn in totaal dus negen paar. Ik heb niet zo heel veel schoenen, eigenlijk. Dit zijn er wel veel meer dan ik andere jaren had, maar dat komt ook deels omdat mijn voeten niet meer groeien. Als ik schoenen koop, gooi ik ze pas weg als ze echt niet mooi meer zijn, en dat duurt meestal wel een paar jaar. Maar ik háát het om schoenen te kopen. Ik heb hele smalle en lange voeten, dus ik kan heel slecht goede schoenen vinden. Maar ja.

wat was het laatste boek dat je las?

Dat was 'Het Gym' van Karin Amatmoekrin. Ik vond hem heel erg leuk, ook al was het een D-boek (dus stiekem nog een kinderboek). Ik heb het in één dag uitgelezen. Het gaat over een Surinaams meisje dat als enige van haar basisschool in een soort achterstandswijk naar het gymnasium in de stad gaat. Ze krijgt te maken met discriminatie, een grote 'cultuurschok' en andere rare dingen. Leuk, mooi, zielig en vermakelijk boek.
Liliane Nzb

douche je in de ochtend of avond?

Altijd in de ochtend, want ik vind het lekker fris om daar de dag mee te beginnen, en ik krijg er altijd een wakker gevoel van. 

beschrijf je perfecte dag

Op mijn perfecte dag hoef ik niet naar school, niet te werken en is het zondag. Want dan hoeven we ook geen boodschappen te doen of andere dingen die stress kunnen opleveren. Ik slaap uit tot een uur of half tien, waarna ik ga ontbijten met papa, mama en Suzanne. Ik ga dan lekker rustig aandoen en daarna ga ik iets leuks doen met vrienden/familie. In de avond ga ik uit eten, daarna naar een concert van John Mayer of Ed Sheeran. Als ik daar ben blijkt dat ik een meet & greet heb gewonnen. Helemaal in de wolken ga ik naar huis en val als een blok in slaap. (oké, dream on Marjolein).

heb je broers of zussen?

Jazeker. Ik heb een zusje en ze heet Suzanne. Ik denk dat jullie haar allemaal wel 'kennen' want ze verschijnt hier best vaak op het blog.

ed sheeran | Tumblr

wat is je favoriete snoep?

Chocola.

wat zou je doen op dit moment als je niet 'hier' zou zijn?

Dan zou ik op Bali zijn en heerlijk aan het zwembad liggen met een watermeloen sapje in mijn hand en uitzicht op zee, en genieten van de prachtigheid van het eiland. Ik mis het!

wie was de laatste persoon met wie je hebt gebeld of gesmst?

Met mama, want ze belde uit haar werk dat ze er bijna aan zou komen. Dat doet ze eigenlijk altijd, zodat we een beetje weten wanneer ze verschijnt hier. En dan kan ik alvast thee gaan zetten.

Bali Beaches.


zing je graag voluit als niemand in de buurt is?

Ja, dat vind ik echt leuk! Soms doe ik het ook gewoon als er wél iemand in de buurt is, maar dan wel iemand die ik ken en waarvan ik weet dat diegene me ook wel accepteert als ik lelijk en hard zing, haha. 

wat is je favoriete acteur of actrice?

Mijn favoriete acteur is Ryan Gosling. Hij is SUPER knap, maar ook nog eens een ontzettend goede acteur. En mijn favoriete actrice is Anne Hathaway. Ik vind haar altijd zó goed spelen. En de films waarin ze speelt vind ik ook (bijna) allemaal leuk!

wat doe je voor de lol?

Bloggen, lezen, bakken, lachen, (soms) werken bij de Albert Heijn, foto's maken en eigenlijk nog veel meer.

wat was het laatste kadootje dat je kreeg?

Een hele mooie edelsteen ring van oma, voor mijn diploma. Ik hóóp tenminste dat dat het laatste kadootje was dat ik kreeg, want anders beledig ik een kadootje nu heel erg, en dat zou stom en verwend zijn.

:) | via Tumblr

zou je liever een arm of een been verliezen?

Wat is dit nou weer voor een rotvraag? Geen van beiden, natuurlijk. Maar toch, als ik zou moeten kiezen, zou ik het wel weten. Namelijk een arm. Hoe erg het ook is, ik zou het echt niet kunnen missen om gewoon te kunnen lopen, rennen, fietsen, etc. Een arm missen is ook verschrikkelijk, maar ik denk dat je daarmee uiteindelijk beter kunt leven dan met een been minder.

wat is de laatste film die je hebt gekeken?

In het vliegtuig keek ik 'The Devil Wears Prada'. Die film heb ik al zo vaak gekeken, maar hij blijft leuk. En nadat we anderhalve week geleden zijn thuisgekomen is de TV nog niet weer aangeweest. We zitten elke avond gewoon lekker buiten.

waar ben je opgegroeid?

Waar ik nu ook woon, namelijk in Zuidlaren. Ik ben heel blij dat ik in zo'n dorp ben opgegroeid. Ik kon lekker op straat spelen, in de sloot, in het bos, waar ik maar wilde. En ook nu vind ik het nog heerlijk om hier te wonen. Lekker dicht bij Groningen, maar ook midden in de natuur en met een centrum waar alle winkels zitten die ik nodig heb.

add a caption

welke website bezoek je het meest?

guilty! Dat is namelijk ons eigen bloggie.

wie is de meest bekende persoon die je ooit ontmoet hebt?

Oké, hier weet ik serieus geen antwoord op. Ik heb niet het gevoel dat ik iemand heb ontmoet die heel bekend is? 

welke kwaliteit van jezelf waardeer je het meest?

Mijn kwaliteit om interesse te tonen in mensen, en te onthouden als hij/zij iets heeft gedaan wat belangrijk was, en vervolgens vragen hoe het was.

wat is je favoriete vakantie?

De zomervakantie! Ik hou van de maanden vol vrijheid, zon, warmte, ijsjes, reizen... Ik kan eigenlijk niet bedenken wat ik niet lekker vind aan de zomer. Helaas is het over drie weken alweer voorbij. Ik mag niet klagen, want ik heb drie maand vakantie gehad, maar het ging sneller dan ooit :(

Dat was 'm dan! 









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage