8/04/2014

Bali 2014 - verslag en foto's

I'm back! Afgelopen woensdag ben ik teruggekomen na 19 heerlijke dagen Bali. Al sinds december vorig jaar waren we druk bezig met de voorbereidingen: het aanvragen van een paspoort, het krijgen van inentingen en ons inlezen in de cultuur. Op 11 juli was het eindelijk zo ver en na een lange vlucht kwamen we aan in Den Pasar. We hebben anderhalve week rondgereisd met een groepje van 8 personen, en daarna hebben we nog tien dagen een relax vakantie gehad in Sanur, vanuit waar we ook nog leuke dingen hebben bekeken en bezocht. Ik ga niet heel uitgebreid een dagverslag plaatsen. In plaats daarvan laat ik jullie een boel foto's zien!

















































Pura Tanah Lot




 

Pura Taman Ayun










  Pura Taman Ayun







Pura Besakih


Pura Besakih

Barongdans

Olifantentempel

Klung Klung justitiepaleis


Snake Fruit (lekker!)

Onze rondreisbus

Vlinderpark


Munduk waterval

Met oma (we troffen oma en mijn tante op Bali. Eén van de redenen van ons bezoek was de 90e verjaardag van oma!)

Dolfijnen spotten @ Lovina


Bali Bird Park

Pura Tirta Empul

Chillen @ Sanur Beach Hotel


Ik heb onwijs genoten van deze prachtige vakantie. Ik vind het heel bijzonder om een keer in een totaal andere cultuur gekeken te hebben. De mensen leven daar zó anders, en dat kun je denk ik niet begrijpen zonder het zelf gezien te hebben. En iedereen is zo ontzettend vriendelijk en lief! Deze reis smaakt zeker naar meer, en het liefst zou ik volgende week weer naar de andere kant van de wereld vliegen.

Hoe is jouw zomervakantie?

nRelate Posts and Homepage