8/20/2014

inspiratie - posters/foto's in het interieur

Ook al ben ik tevreden met mijn kamer, er blijft altijd iets kriebelen om het nog een beetje te veranderen. Een andere foto aan de muur, de boeken op een andere manier ingericht of een nieuw dekbed: soms zijn zulke veranderingen even nodig om je weer helemaal happy te voelen op je kamertje. Wat ik zelf altijd zó leuk vind, zijn leuke posters, foto's of quotes in een lijstje aan de muur. Het inspireert me om naar zulke plaatjes te kijken, en daarom heb ik op weheartit leuke plaatjes opgezocht.

A Made-Over Living Room Preens Like a Peacock
World map.
Wall Inspiration.
House of the week: Raw design | My Dubio
Carpet
Danish home with new and old design classics » COCO LAPINE DESIGNCOCO LAPINE DESIGN
😏
Fashion office
Perfectly Imperfect | via Tumblr
Battlecat & a modern day hippie
Home Sweet Home
...My Cup of Tea...Love...Everything...
CathInTheCity | Stylista.no
myidealhome: gorgeous & stylish room for a kid... - Staahs | via Tumblr

Welke foto vind jij het mooist?





nRelate Posts and Homepage