8/31/2014

list - what I did this summer

Oh jongens, vandaag is de allerlaatste dag van de ontzettend lange zomervakantie van 2014. En lang was ie zeker, want op 22 mei maakte ik mijn laatste examen (Engels) en kon de vrijheid beginnen. Het lijkt ook eeuwen geleden dat ik naar school ging, maar de vakantie ging wel erg snel voorbij. Ik heb dan ook weinig stil gezeten. Ik heb veel gewerkt, leuke tripjes gemaakt, veel gelezen en meer leuke dingen gedaan. Het leek me leuk om op deze laatste vakantiedag een terugblikje te doen in mijn vakantie, in de vorm van een lijst. En dat alles geïllustreerd met foto's die ik tijdens deze drie maanden en negen dagen op Instagram plaatste.



zomer 2014: de zomer dat...

- ik een stuk of vijf keer heerlijk heb gebarbecued
- ik lekker vaak genoot van een Radler
- ik een stuk of wat fietstochtjes maakte. Bijvoorbeeld met mama langs de Drentsche Aa, of met het hele gezin een rondje Zuidlaardermeer
- ik ongeveer 12 boeken las


- ik een aantal dagen leuk heb afgesproken met leuke mensen
- ik met Floor voor vijf dagen naar Barcelona ging
- ik voor het eerst Mojito dronk in Barcelona
- ik een voorspeelavond van dwarsfluit had
- ik heerlijke muntthee dronk, van de munt uit eigen tuin
- ik veel experimenteerde met verschillende lunches, smoothies en muffins
- ik veel leuke kleding kocht
- ik samen met Floor en Soesja een paar dagen heel gezellig chillde
- ik slaagde voor mijn VWO


- ik naar Amsterdam ging om met het school-softbalteam vijfde van de zes te worden tijdens de Mission Olympic
- ik mijn auto-theorie-examen tijdens de tweede poging gelukkig haalde
- ik naar het concert ging van John Mayer samen met Soesja, en een heel leuk weekend had ik Badhoevedorp
- ik het nieuwe album van Passenger en Ed Sheeran kocht
- ik een CD van John Mayer kocht: Born and Raised
- ik met papa, mama en Suzanne ging wokken in Groningen
- ik een fotoshoot hield met Floor zodat we onze foto op het blog konden vernieuwen
- ik de diploma-uitreiking had in de Martiniplaza, waar mijn geweldige, 90-jarige oma ook bij was
- ik met Floor een interrail door Nederland hield. We zagen Rotterdam en Utrecht.
- we een nieuwe layout maakten voor het blog
- ik op 11 juli met het vliegtuig naar Bali vertrok, waar ik drie weken een geweldige vakantie had
- ik op een olifant reed op Bali
- ik verliefd werd op palmbomen


- ik op Bali enorm schrok van de vliegramp met de MH17
- ik heel veel in de zon zat, maar totaal niet bruin werd
- ik heel vaak in de regen van en naar het werk fietste
- ik naar The Fault in Our Stars ging met Floor en voor het eerst bij een film een beetje moest huilen
- ik schoolspullen kocht bij de Hema en de collectie zo geweldig vond dat ik veel te veel kocht
- ik de KEI-week liep, om kennis te maken met Groningen en het studentenleven
- ik mijn boekenplank ordende
- ik twee hele maanden niet heb hardgelopen
- ik heel veel sliep
- ik perenijsjesvla at
- ik heel wat uurtjes in mijn rijlesauto doorbracht. Het gaat steeds beter!
- ik meer dan honderd uur bij de Albert Heijn werkte
- ik ontdekte hoe lekker avocado is (op brood, door salade, etc...)
- ik het boek Powerfood van Rens Kroes eindelijk kocht

Wat is jouw hoogtepunt uit de zomer van 2014?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage