8/12/2014

mijn fotoboek van Bali - webprint

De allerbeste manier om vakantieherinneringen een beetje vast te houden, is het maken van een fotoboek! Ik mocht via webprint een fotoboek van mijn vakantie in Bali maken, en die wil ik graag aan jullie laten zien. Ik koos voor een boek met formaat L, die 22 bij 15 centimeter is. Ook koos ik voor mooi, hoogglanzen papier. Ik ben er erg enthousiast over.

















































































































Ik vind het programmaatje van webprint erg fijn. Er zijn genoeg keuzes wat betreft indelingen voor de foto's, maar ik koos toch meestal voor één of twee foto's per bladzijde. Je kunt veel pagina's extra toevoegen, wat ik ook deed. In totaal heb ik 36 pagina's vol foto's. Het papier is lekker dik, omdat er eigenlijk twee pagina's tegen elkaar aan zijn geplakt. Het ziet er heel netjes uit, en omdat een fotoboek vaak bekeken wordt is extra stevigheid niet mis. Ook de kaft vind ik mooi. Ik ga het boek denk ik vaak bekijken, want ik ben er erg tevreden mee.

De prijs is ook prima: voor 36 bladzijden op hoogglans, formaat L, was de prijs €30,35.

Ga jij deze zomer ook een fotoboek maken? 



nRelate Posts and Homepage