8/29/2014

my favourite instagrammers #2

Instagram is zonder mijn meest favoriete social media! Op Facebook of Twitter ben ik bijna nooit te vinden, en dat compenseer ik ruimschoots door heel vaak op Instagram te kijken. Ik hou ervan om te kunnen zien wat iemand aan het doen is of wat iemand bezig houdt, en dan zijn er ook nog eens die accounts bij die geweldige foto's maken. Ik doe ook wel eens een poging om artistieke foto's te maken, maar ik ben er toch achtergekomen dat ik dat maar beter kan overlaten aan mijn favoriete accounts! In dit artikel deel ik een aantal van mijn favorieten met jullie, en dan meteen ook een paar foto's, zodat jullie kunnen zien wat voor soort foto's hij of zij maakt. Een eerdere versie van dit artikel, gemaakt door Floor, kun je hier terugvinden.

veruvo


Veruvo, of te wel Veronica, is een blogger en interieur designer uit Tsjechië. Ik volg haar al een tijdje, en elke keer als ik een foto van haar voorbij zie komen, blijf ik er een tijdje naar kijken. Als er iemand op Instagram is die véél zwarte en witte interieur foto's voorbij laat komen is het Veronica. Dat kun je ook goed terugzien op de foto's hierboven. Love it.


kristinsundberg 


Kristin Sundberg is een Zweedse fitness en beautyblogger, die gek is van interieur. Dat komt goed uit, want de foto's die ze plaatst van interieur vind ik geweldig! Maar naast interieur komen er ook veel andere soort foto's voorbij. Benen, modellen en andere mooie plaatjes leveren de mooiste Instagram-posts op.

ellesappellepauline 

Deze Nederlandse Pauline maakt prachtige plaatjes. Ze heeft ook een heel leuk blog, met net zulke mooie plaatjes. Ik kon nauwelijks kiezen welke drie mooie foto's ik in dit artikel zou gebruiken, maar wat ik vooral heel leuk vind aan haar Instagram, zijn al die mooie foto's van eten!

cyliaaaa

Last but not least is de Instagrammer Cylia! Zij noemt zichzelf een 'creative soul', wat wat mij betreft helemaal terecht is. Ze plaatst hele leuke en spontane foto's van onder andere Amsterdam, zichzelf en mode. Ook leuk vind ik dat ze niet/nauwelijks filters op haar foto's gebruikt, waardoor ze altijd lekker natural zijn.

Dit is slechts een greep van mijn favoriete Instagram accounts! Ik volg om precies te zijn 321 accounts, dus je kunt je voorstellen dat ik die niet allemaal hier noem... Als je me nog niet volgt, neem dan ook zeker een kijkje op mijn eigen Instagram en die van Floor.

Wat is jouw favoriete Instagram account?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage