8/26/2014

take me back to...

Zittend op mijn bed dwalen mijn gedachten soms zonder het te merken af, en voor ik het weet ben ik met mijn gedachten heel ergens anders dan thuis, op mijn bed. Er zijn van die momenten of plekken waar ik blij van word als ik eraan denk, en waar ik soms heel graag weer eens even heen zou gaan. Dit zijn de momenten waar ik goede herinneringen aan heb, en als ik een tijdmachine zou hebben, zou ik hem gebruiken om die momenten nog eens te leven!

bali
























Overduidelijk natuurlijk, maar wat zou ik de vakantie op Bali nog eens beleven. De warmte, de mensen, de natuur, de tempels en het eten... Ik heb er zulke goede herinneringen aan, en ik denk dat ik dat mijn hele leven niet weer vergeet. Sowieso heb ik veel dingen geleerd daar: hoe anders het leven kan zijn dan in Nederland, dat wij hier wel iets vriendelijke mogen doen tegen iedereen en hoe het hindoeïsme in elkaar zit.

diploma-uitreiking


Het moment dat wij met honderd geslaagde VWOers het podium van de Martini Plaza in Groningen opliepen, met onze hoedjes op, zal ik ook nooit vergeten. Ik vond het stiekem heel eng en ongemakkelijk om zo in de schijnwerpers te staan, maar het is wel een moment dat een fase in mijn leven (middelbare schooltijd) afsluit. Ik zou nog wel even terug willen naar dat moment om alle leuke mensen uit mijn klas en de leraren willen zien, en nog even volop genieten van het feit dat ik geslaagd ben.

noordwijk







In de voorjaarsvakantie ging ik met papa, mama en Floor voor twee dagen naar Noordwijk. Daar sliepen we in ieder geval, en verder hebben we ook nog veel leuke dingen gedaan: een dagje naar Den Haag, wandelen over het strand en heerlijk gegeten bij de Lodge (naam in de winter)/Branding (naam in de zomer) in Noordwijk. Als je daar ooit bent: zoek die ontzettend hippe tent op. Maar goed, ik wil die dagen nog wel een keer beleven.

concerten



 Ik ben nog helemaal niet naar héél veel concerten geweest, omdat het vaak toch te ver is om heen en weer te reizen. Maar... weinig zijn het er nou ook weer niet! Ik ging naar Jan Smit (ja ja ik weet het...), The Script, Passenger, Will and the people en John Mayer. Concerten zijn LEUK, maar het nadeel is dat ze vaak in een waas aan me voorbij gaan. Maar ik denk dat dat er ook wel weer een beetje bij hoort... Voor nu heb ik ook nog leuke concerten op de planning staan. Namelijk: the Kik, Chef'Special en Acda & de Munnik. Woehoe.

Welk moment zou jij graag herbeleven?




nRelate Posts and Homepage