8/06/2014

wegwerpfoto's

Vorig jaar met kerst kreeg ik iets waar ik om gevraagd had: een wegwerpcamera! Het leek me erg leuk om op de vintage manier foto's te maken en pas te weten hoe de foto is geworden wanneer het ontwikkeld is. Ik heb af en toe een fotootje gemaakt, maar op vakantie wilde ik hem wel eens volschieten en daar heb ik dus de meeste foto's gemaakt. Jullie hebben al een verslag + foto's gezien van mijn Bali trip, maar nu krijgen jullie nog wat leuke foto's te zien. Mét een cool, oud, effect! En jup, helaas zijn er ook een paar mislukt omdat ik mijn vinger voor de lens hield, haha. Ik vind het super leuk.

Fietsen langs het Zuidlaardermeer












































Naar Bremen

Vakantie naar Bali

Welke foto vinden jullie het leukst?


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage