9/12/2014

a happy list

Ik ben zo blij, ik ben zo blij! Het studeren bevalt erg goed, en ook begin ik mijn draai op de universiteit een beetje te vinden. Daarnaast is het heerlijk september weer én is het na vandaag weekend. Eigenlijk had ik volgens mijn blogplanning een ander artikel op het programma staan, maar door mijn ont-zet-tend drukke leven (grapje, maar wel een beetje) had ik daar geen tijd meer voor. Maar om nou helemaal niets online te zetten nu ik eindelijk de flow weer een beetje te pakken heb, vind ik ook zonde. In ieder geval... een blij lijstje dus :)

wєℓcomє ℓoveℓy | via Tumblr - image #2062029 by taraa on Favim.com
zomerse dagen in september # het boek Schitterende Ruïnes van Jess Walters # Lunchen bij Tosti World. En de tosti brie-walnoot-honing. # Het zijn van een universiteits-meid # Op de fiets zitten terwijl volle bussen richting de campus me voorbij rijden # Verse bloemen in de vaas # Doodmoe neerploffen op de bank en muziek van John Mayer opzetten # Chocola van Tony's (met name zeezout-karamel) # Een nieuw seizoen van Flikken Maastricht kijken met Floor en popcorn # De vakken die ik heb op de universiteit # Net de bus halen # Sostrene Grene in Groningen # Bijna weekend hebben # De recepten uit Powerfood van Rens Kroes # De geur van tijdschriften # Mijn eigen, zachte bedje inrollen na een lange dag op de universiteit. 











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage