9/14/2014

day zero project - doelen die ik stiekem gehaald heb



- foto gemaakt door papa

Aan het eind van april kon ik niet wachten om te beginnen met het Day Zero Project, maar de mensen die enthousiast zaten te wachten op de updates werden teleurgesteld. Korter dan twee weken later besloot ik toch om het project niet voort te zetten, aangezien ik het niet zo'n leuk idee vond om mijn leven volgens een lijst te leiden. Maar... dat betekent natuurlijk niet dat ik de opgestelde doelen niet meer wil behalen! Laatst stuitte ik op de lijst, en bedacht ik me dat er eigenlijk best wat doelen zijn die ik 'stiekem' behaald heb. Het leek me een goed idee om deze behaalde doelen op een rijtje te zetten.


persoonlijk

7. Slagen voor mijn VWO - Dit doel heb ik dubbel en dwars gehaald! Op 22 mei leverde ik mijn laatste examen in, en op 12 juni wist ik ein-de-lijk zeker dat ik geslaagd was. Een heerlijk gevoel was het zeker.
9. Donor worden - Ik vind het geen prettig idee dat ik dood ga op zo'n jonge leeftijd of zo'n verschrikkelijke manier dat mijn organen gebruikt kunnen worden, maar mocht het toch zo zijn, dan wil ik dat ze goed terecht komen en dat andere personen er nog wat aan hebben! Ik heb te veel Grey's Anatomy gekeken om niet te weten hoe belangrijk dat is, en daarom werd ik begin mei donor.

reizen

12. Dolfijnen spotten - ja hoor, toen ik op vakantie in Bali was heb ik heel veel dolfijnen gespot! We moesten er wat voor over hebben - namelijk om 6 uur klaarstaan - maar het was prachtig! Een mooie zonsopgang vanaf het water én heel veel dolfijnen. Ik genoot ervan als een klein kind en denk nog vaak terug aan deze ervaring.
14. Interrailen door Nederland - aan het begin van de vakantie kochten Floor en ik een trein-dagkaartje en gingen we 'random' treinen door Nederland. Helemaal random was het niet, dat geef ik toe, want we hadden van te voren besloten om naar Rotterdam te gaan. Toen dat een beetje tegenviel zijn we nog naar Rotterdam Alexander (daar is het pas erg!) en Utrecht geweest,  en we hadden een hele leuke dag.
16. Een weekendje weg met een vriendin - maak daar maar een midweek van! Samen met Floor ging ik aan het eind van mei, vlak na de examens, voor vijf dagen naar Barcelona. Het was geweldig en ik zou heel graag terug gaan.

creatief/eten

26. Papa, mama en Suzanne meenemen uit eten - tijdens de vakantie op Bali nam ik mijn lieve familie mee uit eten bij een heel leuk restaurantje in Sanur! Mocht je er ooit heengaan, het heet Jegeg en de ober is zó lief en grappig. 
33. Patat eten bij de Belg - ja ja, ook deze heb ik gehaald. Ik denk dat velen van jullie niet weten wat de Belg is, want het bestaat geloof ik alleen in het Noorden. Het is een patatkraam die altijd in Groningen staat en ze hebben er ge-wel-dige patat met kruiden.
43. Nieuwe layout op Sweethippos  - begin van de zomer kregen we onze huidige layout, en ik ben er nog steeds heel blij mee. Jullie hopelijk ook!

vrije tijd

48. Naar de dierentuin in Emmen - Ook bij het behalen van dit doel kwam Floor om de hoek kijken, haha. Ik had in de laatste vakantieweek ineens zo veel zin om weer eens naar de dierentuin te gaan, dat ik Floor whatsappte of ze mee wilde. Gelukkig is zij net zo gek als ik en gingen we samen naar Emmen, yay.
65. Win iets met een prijsvraag - Ik won bij Adorable Books een boek! Het is Voor Jou van Jojo Moyes, en ik moet hem nog lezen, maar het lijkt me een geweldig leuk/zielig boek.
82. Schenk geld aan een goed doel - papa en mama gingen collecte lopen voor KWF, en ik heb ook wat geld in de bus gestort. Vond ik wel goed van mezelf.

Toch maar mooie acht doelen die ik heb gehaald! Ik ben van plan wat actiever met de doelen bezig te gaan, maar dan zonder de regels met geld in een spaarpotje gooien. Toen ik de lijst las, vond ik toch dat ik wel heel leuke dingen erin had gezet, haha. Dus ik heb er weer zin in.

Heb jij een bucket list of een lijst met doelen?











(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage