9/22/2014

fotoshoot met Marnix 20/09

Marnix wilde graag een nieuwe profielfoto. Hij had nu eentje die hij zelf  gemaakt had, maar wij hebben een hele eerlijke opa op Facebook en die vond het 'niet zijn beste foto'. Het was dus wel duidelijk dat er iets aan zijn profielfoto gedaan moest worden. Ik als grote zus met een fancy camera wilde hem natuurlijk heel graag helpen. Behalve m'n spiegelreflex nam ik ook de analoge spiegelreflex met zwart-wit film erin mee, maar op die resultaten zullen jullie nog wat langer moeten wachten. We gingen ons bos in en gingen helemaal los. Ik heb geloof ik wel tweehonderd foto's gemaakt. Ik vroeg aan Marnix of ik een paar op de blog mocht zetten en dat mocht. 'Als je maar wel alleen de mooie erop zet.'





En dit is 'm dan hoor, de profielfoto. Opa heeft hem inmiddels goedgekeurd, dus hij blij, Marnix blij.

Wat vind jij van deze foto's?





nRelate Posts and Homepage