9/03/2014

inspiratie - (back to school) outfits

Het is weer zo ver: sinds maandag is de langste zomervakantie ooit afgelopen, en is er een nieuw gedeelte van mijn leven begonnen, namelijk het leven van een student aan de universiteit. Nu ik er twee dagen op heb zitten kan ik zeggen dat het me tot nu toe prima bevalt. Geen leraren die zeuren over iets wat je moet inleveren (want het is ieders eigen verantwoordelijkheid), leuke vakken binnen het vakgebied dat ik interessant vind en veel nieuwe mensen. Ik krijg vandaag eindelijk mijn werkgroep te weten, en dan kan ik donderdag hopelijk een groepje mensen wat beter leren kennen, want tot nu toe hadden we steeds colleges met iedereen (en dat zijn er 350). Nieuwe mensen leren kennen is spannend, en wat bij het ontmoeten van nieuwe mensen belangrijk is, is dat je je goed voelt. Als je lekker in je vel zit en een outfit aan hebt die bij je past en waar jij je goed bij voelt, zal alles een stuk makkelijker gaan. Ik heb op weheartit een berg fashion-inspiratie opgezocht, zodat jullie op deze woensdag wat ideetjes kunnen krijgen voor leuke kledingcombinaties.

Untitled



The lady is a tramp.

Fashion

summer

shorts | via Tumblr

Chery

Untitled

♡ Shorts ♡

πŸ”ΊπŸ”ΈπŸ”ΉπŸ”»

Classic Street style

Autumn is coming

♥

fashion | via Tumblr

Perfect

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

Wat is jouw favoriete outfit van het moment?










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage