9/17/2014

inspiratie - sweater weather

Gisteren konden jullie zien dat ik een leuke collage en wat kaartjes boven mijn bureau heb gehangen. Het thema van de collage is ongeveer 'sweater weather', want het is tenslotte halverwege september. Ik moet toegeven dat het nog totaal niet het weer is om dikke truien aan te doen, want we hebben een heerlijke nazomer, maar ik ben maar alvast goed voorbereid. Het liefst hou ik de zomer voor altijd vast, maar ik heb ook wel weer zin om lekker dikke truien en sjaals aan te doen, want dat vind ik altijd zo fijn in de herfst en winter! Het inspiratie thema van vandaag is dan ook 'sweater weather'.

Untitled
ツ | via Tumblr
Untitled
Writens | via Tumblr
Fashion
🍁
Sweater weather
cuteeeeTumblr
Autumn
Pumpkin Sheet Cake with Browned Butter Cinnamon Icing
Large Gap Shirt
✈️📖
🍂🍄
;)

Verheug jij je ook weer op het dragen van truien?










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage