9/16/2014

my desk is ready

Ik vind het altijd zo leuk om te zien dat mensen prachtige collages en kaartjes boven hun bureau hebben hangen en dat de rest van het bureau super opgeruimd is met leuke boeken en kaarsjes erop, maar nam ik de tijd om het zelf ook zo te maken? Nee. Tot ik zondag even een break nam van het studeren en besloot om even mijn aandacht te verzetten met iets creatiefs. Ik zocht op mijn Weheartit leuke plaatjes uit en verder pakte ik wat tijdschriften en ging aan de slag met een collage. Toen hij af was, hing ik hem op en daarnaast nog wat leuke kaartjes die ik ooit gekregen heb tijdens mijn Postcrossing carrière, wat ik nu niet meer doe. Ik vond het er geweldig uitzien en moest er foto's van maken.
























Staat leuk, toch? Ik vind het heel gezellig staan en op deze manier wil ik wel wat uren aan mijn bureau doorbrengen. Het enige probleem is het wasi-tape, want ik weet zeker dat het op een dag naar beneden gaat lazeren, haha. Maar dat zie ik dan wel weer.

Vind jij het ook leuk om je kamer gezellig te maken?


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage