9/30/2014

my september - Instagram



September is na vandaag alweer voorbij, en dat betekent dat de zomervakantie alweer een maand afgelopen is en dat ik alweer een maand naar de universiteit ga. Wauw, wat vliegt de tijd! Ik heb het wel erg naar mijn zin gehad deze maand, veel nieuwe mensen leren kennen maar ook gewoon heerlijk veel thuisgezeten (ik blijf een huismus...). Ik deed nooit eerder een artikel over mijn Instagram-foto's van een maand, maar sinds er op plogs en andere persoonlijke artikeltjes veel meer reacties komen dan op de anderen, leek het me wel een leuk om, net als vele anderen, ook elke maand een artikeltje te maken met daarin de foto's die ik die maand op Instagram zetten. Here we go.






Aan het begin deed ik een poging om mee te doen met een 'project positief' op Instagram, maar na een paar dagen hield ik het al niet meer vol, haha. De eerste dag was de opdracht om een quote te plaatsen, en ik plaatste deze quote van Ed Sheeran. Ik vind 'm mooi en heel erg waar.

Woensdags was ik vrij, en na twee spannende, nieuwe en hectische dagen vond ik dat heerlijk. Ik maakte een heerlijke lunch met avocado.

Ik werd getagged voor de '10 things to make me happy', en omdat ik blij werd van deze vlinderfoto die ik op Bali maakte, plaatste ik die er ter illustratie bij.

Selfie-time! Ik genoot van het avondzonnetje dat door mijn raam kwam.

Papa en mama waren begin september 25 jaar getrouwd en dat moest natuurlijk gevierd worden. Ze hadden een kroeg afgehuurd en het was een gezellige boel. Ik droeg een chic, zwart jurkje. I like!
Ik voelde me er alleen aan het begin niet zo gemakkelijk in, omdat ik normaalgesproken nóóit zulke dingen draag.

Suus en ik gingen op de foto.

Mijn meest favoriete theesmaak van de afgelopen tijd is de jasmine strawberry thee van Albert Heijn. Ik kan er geen genoeg van krijgen!

Ook maakte ik de afgelopen maand weer wat vaker een havermout ontbijtje. Ik vind het heerlijk, vooral met appel of banaan (of allebei) erdoor.

Het zooitje ongeregeld (de jeugd) op het feest van papa en mama. Gezellige boel is het altijd, en ook al kennen veel mensen elkaar alleen via verjaardagen van ons, het is toch altijd weer heel leuk.

Helaas begon het studeren wel zijn aandacht te vragen, want het is echt vanaf het begin zorgen dat ik bij blijf. De druiven die ik erbij at maakten het wat dragelijker.

Op een dag kwam ik op het geniale idee om yoghurt, muesli, nectarine en honing door elkaar te gooien en als lunch te eten.

En op een andere dag maakte ik een collage en plakte ik deze samen met wat kaartjes aan mijn muur. Minpuntje aan washi-tape; de volgende dag lag alles al op de grond...

Hardlopen moest ook weer opgepakt worden. Ik merk echt dat het best lastig te combineren is met het rooster dat ik op dit moment bij mijn studie heb... Ik moet veel ochtenden beginnen en ben vaak laat thuis. Maar toch probeer ik nog regelmatig te gaan (helaas faalt dit...)

Ik had Bali-heimwee en plaatste deze palmbomen foto die ik met mijn wegwerp camera heb gemaakt.



Het was weer tijd om ons op te doffen, want oma gaf een etentje voor haar 90e verjaardag. Gelukkig waren we niet over-dressed, want het bleek best een chique bedoeling te zijn: een vijf-gangen-menu, oooomg.

Ik lakte mijn nagels in mintgroen, geweldige kleur.



Supermooie quote. Helemaal waar!

Nog een selfie, want ik was erg blij en het was gewoon het enige goede op dat moment, haha. Soms heb je van die momenten...

Volg me hier op Instagram!

Hoe was jouw september? Heb je al wilde plannen voor oktober?










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage