9/24/2014

plog 23/9 - een doodnormale dag van een student

Goedemorgen (of, als je dit op een ander moment van de dag leest, goede middag/avond/nacht!). Gisteren besloot ik eens om op een doodnormale, willekeurige dinsdag een fotodagboekje voor jullie te gaan bijhouden! Zo kunnen jullie eens zien wat ik op zo'n dag allemaal uitspook. Gister was een heel fijne dag, want ik ging niet naar het ochtendcollege (9-10 uur) en daardoor was ik vrij tot aan 17 uur! Kijk maar mee naar de foto's.





 Ik stond om iets van half 9 op en maakte toen na een hele lange tijd weer eens een havermout ontbijtje met appel, rozijn, appelstroop en kaneel. Jum! Ondertussen las ik de krant een beetje door,
Ik deed ook een poging om de sudoku op te lossen, maar na een tijdje had ik geen zin meer en ging ik op Instagram scrollen.




Na het douchen was dit mijn outfit. Een nieuw truitje van de Steps en een normale spijkerbroek.
Ik deed de koelkast open en zag dat we nog een halve meloen hadden, en omdat die niet echt meer eetbaar was, besloot ik er een smoothie van te maken. Lekker!


Ik deed toch maar een andere spijkerbroek aan, die ik er iets leuker bij vind staan. Anders wordt het heel erg één tint, en dat is niet zo mooi.
Happy selfie!


Ik was diep geconcentreerd aan het leren en toen was het ineens 12 uur. Ik voelde mijn maag wel rammelen, dus ik maakte een heerlijke tosti met een kopje thee en een gekookt eitje.
Mijn nagellak zit er nog steeds perfect op! Ik deed hem zaterdag op, en er is nog geen chip te bekennen. Wauw Essie, good job!

En weer verder... Dit keer met Microeconomics, omdat ik opdrachten moest maken. Helaas snapte ik het niet zo goed...
Mama heeft het dienblad op tafel gezet en ik vind het heel leuk staan zo met bloemen en kaarsjes.

Hier is te zien dat ik wel erg veel openliet, haha.
Ik besloot naar buiten te gan en om een doel te hebben liep ik even naar het dorp. Ik wilde een kadootje voor Suus kopen, maar ze hadden het niet. (Ik ga niet zeggen wat voor kadootje of wie 'ze' zijn, want Suus leest dit ook, haha.)

Ik liep heerlijk door het bos, want het is prachtig rond deze tijd van het jaar. Nog even en de mooie herfstkleuren komen weer tevoorschijn, en dan ga ik ook sowieso even met mijn camera op pad!

Er komt een Pearle in Zuidlaren en er was een kraskaart bij de post. Ik heb zo'n idee dat iedereen dezelfde vakjes heeft, want dit is wel héél toevallig :p
Tijd om naar college te gaan! Wachten op de bus it is.

Lekker fietsen op mijn nieuwe oude fiets! Papa had hem op zijn werk gekocht, en hij fietst zo chill. Ik kan echt niet zonder een fiets op het station.
College International Business! Ik snapte het, haha. Ik vind dit onderdeel wel interessant.

Ik was mijn drinken vergeten en omdat ik nog even tijd had tot de bus terug ging, kocht ik Vita Coco. Ik had het nog nooit gehad, maar het was in de aanbieding bij de Kiosk dus ik besloot het te doen. Ik vind het lekker!
En weer op de andere fiets naar huis. Het was nog nét licht.

Thuis was die lieve Suus al soep voor me aan het warm maken. Linzensoep was het, met een stukje stokbrood.


Ik had de vorige drie Grey's Anatomy afleveringen gemist, maar ik wilde niet nóg meer achterlopen dus ging ik het gewoon kijken in de hoop dat ik het zou snappen. En ik snapte het, yay!
Op de Instagram van Instagram kwam ik dit dagboek tegen. Deze persoon tekent wat ze meemaakt, en gebruikt alleen markeerstiften. Wow.

Zo, en nu moet ik haasten want ik moet over tien minuten weg, haha. Fijne woensdag!

nRelate Posts and Homepage