10/19/2014

fijne muziek om bij te studeren + sweethippos 4.5 jaar!

Vandaag is een grote dag! Het is namelijk alweer vier en een half jaar geleden dat wij op een random dinsdag (of maandag) in 2010 ons blogje oprichtten, wat later uit zou groeien tot hetgeen het nu is. Vier en half jaar... vol met blogartikeltjes, leuke reacties, meetings met andere bloggers en vooral heel veel plezier. Deze mijlpaal is wel een klein feestje waard, vind ik zo. Maar er kan niet te lang gefeest worden, want volgende week maandag begint de eerste tentamenweek (aah) en dat vraagt om de nodige voorbereidingen en uren lang met mijn hoofd boven de boeken te hangen. Om nou helemaal in stilte te leren vind ik soms fijn, maar tijdens het samenvatten of doorlezen van bepaalde dingen, is een achtergrondmuziekje wel fijn. Via Lisa ontdekte ik 'Message to bears', wat ik echt ideaal vind voor bij het leren. Niet te druk, niet te afleidend, maar gewoon instrumentale muziek met af en toe heel willekeurig spelende kinderen op de achtergrond. Je moet er van houden, maar ik wilde het jullie toch even als tip meegeven, voor als je ook moet bikkelen deze week/weken...



Wat vind jij fijne muziek om bij te leren?









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage