10/23/2014

it's my birthday!

Vandaag ben ik 19 jaar geworden. En ik kan wel zeggen dat dit jaar ontzettend snel is gegaan. Alweer een jaar geleden werd ik 18 (ja, logisch...) en gingen we als verrassing voor mij naar Londen. Dit jaar is voorbij gevlogen, en dat komt denk ik mede doordat er wat 'grote' dingen gebeurd zijn: eindexamen en alle dingen die daarbij horen, vakantie naar Barcelona en Bali en beginnen op de universiteit. 19 worden is natuurlijk niet een enorme mijlpaal, maar ik moet zeggen dat ik me dit jaar wel echt 'oud' begin te voelen. Volgend jaar ben ik al 20 en officieel geen tiener meer... Wow. Maar eerst ga ik maar goed genieten van de dag en van het 19 zijn!
Todaay is my Birthday❤❤

Vandaag heb ik eerst van 9:00-11:00 college, daarna ga ik ergens koffie drinken en taart eten met mijn studiegenootjes, en vanavond komt 'de visite'. Een leuke dag dus, hoop ik!









bron afbeelding

nRelate Posts and Homepage