10/12/2014

some autumn pictures

Anderhalfuur eerder dan gepland stond ik alweer buiten bij de universiteit, en dat vond ik meer dan prima, omdat mijn weekend daardoor eerder begon. Ik had wel net de bus gemist, maar dat vond ik ook niet erg, want dan kon ik mooi nog even mezelf trakteren op de Pumpkin Spiced Latte van Starbucks. Ik vond hem vorig jaar heel lekker, maar dit keer werd ik er een beetje misselijk van, omdat hij zo zoet was. Het zonnetje scheen heerlijk, dus besloot ik even foto's te gaan maken in het bos. Maar helaas waren daar nog nauwelijks oranje/bruine/gele/rode blaadjes te bekennen! Toch wilde ik een paar fotootjes delen.














Over een weekje of iets meer ga ik nog een keer het bos in, en hopelijk is de herfst dan al wat meer te zien! Fijne zondag.

nRelate Posts and Homepage