10/28/2014

study inspiration

Kennen jullie het fenomeen 'studyspo' al? Dit is een afkorting voor 'study inspiration'. Hieronder vallen boeken, afspeellijsten, quotes en foto's die ons inspireren om te gaan studeren. Ik ontdekte dit fenomeen een tijdje geleden, en sinds ik zelf ook hard aan de bak moet (tentamenweek...) ben ik actief op zoek gegaan naar foto's op Tumblr (ik heb nu Tumblr!). Ik vind het erg leuk om te zien hoe andere mensen lijstjes maken en ontzettend geordend zijn tijdens het leren. Iedereen heeft zijn eigen manier, maar inspiratie krijg ik er zéker van. Ik heb een collage voor jullie gemaakt met 'studyspo'. Maar eerst even een fotootje van mezelf.



























Mijn study-essentials zijn plakkertjes, markers, collegeblokken, een notitieboekje om to-do lijstjes te maken en mijn laptop. En li-ters thee. Als ik iets warms te drinken heb, ben ik op de één of andere manier veel productiever.


Leuke studyspo tumblrs zijn onder andere dreamingaboutuni, theselfhelphipster en studysexcoffee.

Wat inspireert jou op studie-gebied?









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage