11/07/2014

Daniel Wellington watch

Sinds twee week ben ik ook de trotse eigenaresse van een prachtig Daniel Wellington horloge! Ik ben er zo zo zo blij mee. Ik weet niet hoe lang het al op mijn wishlist stond, maar meer dan een jaar is het zeker. Elke keer als ik foto's op andere blogs, tumblr, weheartit, of waar dan ook zag, kon ik niet stoppen met kijken. Wat ik er zo mooi aan vind? De eenvoud, het klassieke en de vrouwelijkheid van het horloge. Ik koos voor de 'Classic Sheffield Lady', met een rosegolden klokje en een zwart, leren bandje. Aah!






























Ik heb nu gekozen voor het zwart en leren bandje, maar mocht ik daar ooit helemaal op uitgekeken zijn, dan kan ik zo een nieuwe bandje bijbestellen. Maar voor nu kan ik niet stoppen met kijken hoe laat het is.









(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage