11/02/2014

my october - Instagram



Alweer een maand voorbij? De tijd gaat zo snel! Helemaal nu ik het studeren heel leuk vind en me op mijn gemak voel op de studie. Deze maand begon heel goed met het concert van The Kik waar ik samen met Floor heen ging. Verder ging ik naar Texel waar ik in korte broek aan het strand heb gezeten, dronk ik Starbucks, maakte ik outfitfoto's met Suzanne en stond ook het concert van Chef'Special, mijn verjaardag en heel veel uren studeren op de planning. Kijk maar mee naar mijn oktober op Instagram!





















Deze foto is stiekem nog van de laatste dag van september, toen Suzanne jarig was. Ik plaatste een foto die ik vorig jaar ergens met mijn wegwerpcamera heb gemaakt.

Omdat ik de volgende dag samen met Floor naar The Kik zou gaan, zette ik 's avonds de CD nog even op, zodat ik tijdens het concert goed kon meeblèren.




Het concert was geweldig. Wat een geniale mensen zijn het toch.

Vrijdag en zaterdag gingen we naar Texel, waar het héél erg lekker weer was. We zijn lekker uit eten geweest, hebben door dorpjes gelopen en op het strand gezeten. Heerlijk om even de sleur te doorbreken!

Selfie met Suzanne en Lize nadat we uit eten waren geweest.

Pumpkin Spiced Latte bij de Starbucks, omdat ik veel eerder vrij was en de bus had gemist. Ik vond hem niet zo lekker, eigenlijk.

Ik ging eropuit om foto's te maken van mooie herfstkleuren, maar de bomen waren allemaal nog groen. Wel kwam ik deze leuke besjes tegen, die op de foto gingen.

Papa had één of andere bon waardoor hij een tijdschrift mocht kiezen. Die gaf hij aan mij. Ik koos voor de 101 woonideeën, en kreeg daar de vt-wonen bij. IK vind het super leuk om door te bladeren en ik ga er binnenkort lekker in knippen en in mijn stijlboek plakken.

We gingen naar oma en ik droeg mijn héérlijke broek van de H&M en nieuwe vest van de Vero Moda.

Samen met Suus outfitfoto's maken in de prinsentuin in Leeuwarden. Zo leuk daar!

Het resultaat van de fotoshoot!

Chef'Special in de Oosterpoort. Het was echt ge-wel-dig! Éen groot feest, haha. Ook was het hun laatste Deluxe show, waardoor ze er zelf ook nog een groter feestje van maakten. Ik heb genoten. Ook het voorprogramma David Benjamin vond ik geweldig.

En toen was ik jarig.

Ik kreeg dit prachtige horloge van papa en mama. Ik ben er zó ontzettend blij mee.

Lunch in het zonnetje.

Tony's Chocolonely! <3 goed="" h="" heb="" helemaal="" het="" ik="" nbsp="" niet="" nog="" op.="" p="" steeds="">
Ik ben Als ik blijf aan het lezen, super leuk! Ik kocht een fisheyelens van de Hema en daar maakte ik deze foto mee.

Studyspo! Ik plaatste deze foto trouwens op WHI, en hij heeft bijna 400 hearts. Wow!

Ik vond oktober een super leuke maand. Het lekkere weer hielp ook zeker mee. Nu maar hopen dat november ook zo geweldig gaat worden!

Hoe was jouw maand?




nRelate Posts and Homepage