11/04/2014

november 2014 goals

Zo af en toe schrijf ik mijn doelen op die ik die maand wil behalen. Het is fijn áls ik ze haal natuurlijk, maar wat ik ook belangrijk vind, is dat ik met sommige dingen bewuster bezig ben. Een doel is een doel, en als ik het deze maand niet haal, probeer ik het volgende maand gewoon opnieuw. Het leek me leuk om mijn doelen voor de maand november eens met jullie te delen.




























Alle drie de vakken halen
Ik heb ondertussen twee van de drie tentamens gehad, en ik hoop zó dat ik ze alle drie straks gehaald heb. In een herkansing heb ik absoluut geen zin, en voor mijn gevoel gaat het lukken ook. Ik kan niks meer doen aan de vakken die ik al gehad heb, dus daarbij is het slechts een kwestie van hopen.

Elke week twee keer hardlopen
Hardlopen is iets wat ik geweldig fijn vind om te doen, maar de laatste tijd is het er vaak niet van gekomen. Het volgende blok, dat volgende week begint, hoef ik nog maar één keer in de week om 9 uur te beginnen. Volgens mij MOET het dus lukken om twee ochtenden in de week te gaan hardlopen. Voor dit doel ga ik echt strijden, want ik wil van het dikke, opgezwollen gevoel af.

Twee outfits op het blog
Ik vind het altijd zo leuk om outfitfoto's te maken, maar doe het veel te weinig. Deze maand wil ik twee outfits maken.

Naar oma
Sinds ik gratis OV heb, heb ik bedacht om een keer bij oma in Leeuwarden langs te gaan. Ik wil dat deze maand echt gaan doen, want ik denk dat oma dat prachtig vind.

Enjoy life!
Dit doel klinkt echt als een doel voor een depressieve meid, haha. Ik bedoel ermee dat ik deze maand van mezelf wat meer moet proberen te genieten, in plaats van alles in een sleur en roes te beleven. Ik weet niet of jullie het herkennen, maar sinds studie weer begonnen is kom ik zó snel in de sleur terecht! Ik ga het proberen te doorbreken deze maand.





nRelate Posts and Homepage